carlijn-naar-malawi.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Nog een weekje en dan is het zover... op 27 april vertrek ik voor 7 weken naar Malawi! Daar ga ik vrijwilligerswerk doen op het project Adziwa Care. Ik heb er heel veel zin in maar vind het ook best een beetje spannend... :)

Op deze blog zal ik jullie (elke week hoop ik) op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Carlijn

Sylvia Bruggenwirth

Hoi Karlijn, kijk met spanning uit naar je verhalen
HeLe mooie tijd in Malawi.
Groetjes Frans en Sylvia

karin

Hai carlijn. Wordt zeker een speciale reis! Hoe waren je eerste dagen? Gr karin en john

Hey Clientje,
Wat een supermooi verhaal heb je geschreven, ik vind je echt stoer????????????????????????

Hey Clientje,
Wat een ontzettend mooi verhaal! Ik vind je echt stoer, girlpower!!!????????????????????????????????

Miriam

Nu kan iedereen zien hoe vreselijk handig ik ben met computers, gewoon denken dat het bericht niet verstuurd is en vervolgens 3X opnieuw sturen... Echte digibeet????????

André

Leuk jouw verhaal te lezen en mooi dat je al een berg beklommen hebt. Het uitzicht zal wel bijzonder geweest zijn. Keek je uit over boomtoppen of een kale vlakte? Ik mis jouw jukulele en zang ???? Geniet van je verblijf.

Doingoood